BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Followers

Monday, May 2, 2011

sahabat baikku

assamulaikum.........


syina pun nk bercerita pasal korg jgk....asyk korg je cite psal syina...femes i da...hahahhahahahaha
eeemmm mula2 syina nk ckp syina syyyyyyggggggggg korg lebih dri korg syg syina..
slalu korg ckp syg2 da last kn tp syina nk luahkan mula2 skali..hehehhehe syina xpena rse terpisah sgt klu berpisah ngan mber2 cm ari tu tp kali ni syina sgt terase coz kte sume da cm adk beradik..
kte sgt rapat smpai rse berat sgt nk pisah kn...korg sume jaoh2...
pas 2 korg da mula idup cm bese blek da...xde spe da syina nk buli...
agy2 pia yg ngek tu...pas tu nk loyar buruk ngan eity n hed...nk mnje2 ngan ida n zil....
nk gedik2 ngan anna....
syina rse praktikal kt matic tu x bez klu xde korg sume...
xde seri...bkn sri minated taw..tp sri like astar..hahahhaha pe aku merepek ni...
korg la penyeri syina kt c 2...
korg mmg de best la...

alamak aku nye blog ni da cm karangan plak...
xpe la korg mst bce gak kn cuz pasal korg....
heheehhehehhehehehhehhe



 nk upload pic kte yang gle2 ni ea...






















nk jgk mskkn pomp hot ni kn...huhu jgn jeles sume



my cucuk...




kwn pling gle pena aku ade...hahahhaha



g tasik yg cantik...kakakkaka
















alamak lebih2 plak upload pic korg...
wat semak je kt blog aku kan...hahahhahahaha


hhhmmmmm mse ni xkn terulang...
syina sgt bersyukur cuz de mber cm korg...

rndu la nk ckp cm ni xpe syina bg...
cuz korg sume pengecut syina je brani wat pape...hehehhehe



pas tu nk ckp cm ni agy klu x gedik bkn syina la kn...hahhahaha


da la tu..da pnjg sgt da.....

tadaaa...

jgn pena lupe syina k....

teringat ayt bdk praktikal sorg tu..
slalu igt sy dalam nafasmu...
hahahahhaha sweet kn??...
pasangan bercinta la katekan..



gambar ni penutup k...=')

4 comments:

  1. amboiii syina mcm aq kenal je ayt yang nafs tuh???ayt sapa tuh?

    ReplyDelete
  2. ni cite psl kiteorg ke cite psl angkat bakul sndri ni??? haha pirah syina!!!!!!!!!!!! hahahah

    love u sesangat ar syinot!

    ReplyDelete